FAQ

Wat is de propositie van TALT eigenlijk?

TALT biedt ondersteunende software voor test en controleprocessen, commissioning en in bedrijfstellen en schept voorwaarden voor organisatorische veranderingen zodat software en werkprocessen optimaal  kunnen functioneren

Voor welke bedrijven/diensten is het pakket toepasbaar en/of inpasbaar?

Bedrijven die het test- of controleproces beheersbaar, kwalitatief betrouwbaar en multi-user toegankelijk en goed georganiseerd willen hebben. (Bedrijven die de laatste fase (die het meest hectisch is qua halen deadline etc) voor het operationeel gaan (opleveren) gestructureerd, beheersbaar en inzichtelijk willen doorlopen zonder dat de kosten uit de hand lopen.

Voor welke disciplines van bedrijven is de portal?

Bedrijfsdisciplines van bedrijven die testen, checken en rapporteren zoals de maakindustrie, HSE gerelateerde bedrijven en Data validerende bedrijven.

Krijg ik fysiek een softwarepakket

Nee. Het pakket is een web-portal. De licentie is de huur van een specifieke klant ingericht deel van een softwarepakket dat centraal op een server draait.

Is mijn data veilig?

Ja. Voor meer informatie lees Borging op de site

Moet ik alle modules afnemen?

Nee. Modules kunnen ook afzonderlijk onder licentie worden gehuurd

Zijn er systeem of software vereisten ?

Nee, Portal draait op elk besturingssysteem met minimaal Internetexplorer 8.

Heb ik speciale hardware nodig?

Nee, Portal draait op PC, Mac, laptop, tablet, Ipad etc. die verbonden kan worden met het internet.

Ik heb nu al mijn testen in Word en Excel. Kunnen die gebruikt/omgezet worden?

Ja na conversie door TALT in samenwerking met klant.

Kan het systeem meerdere gebruikers tegelijkertijd aan?

De Portal kan van uit meerdere plekken in de wereld via internet tegelijkertijd benaderd worden.

Wie beheert de portal?

De Portal wordt door TALT ingericht op basis van klantwensen. Per klant wordt er een Customer Administrator aangesteld die de portal beheert na inrichting.

Is er een helpdesk?

TALT leidt gebruikers op. Er is eerste en tweede lijns ondersteuning. De eerste lijns ondersteuning wordt vervult door de Customer Administrator. De tweede lijns ondersteuning door TALT.